سه روز پیش روز عقد ما و روز جشنمون بود. همه چی عااالی بود. بهتر از چیزی که همیشه آرزوشو داشتم. هنوزم باورم نمیشه شرعا و عرفا و قانونا زن و شوهر شدیم.اونم دائمی...موقعی که اومد دنبالم آرایشگاه. همه گفتن چقدرر به هم میان.. شبیه باربی شدی. عشقمم اومد گفت شبیه پرنسسای تو فیلما شدی آقاییمم که همیشه خوشتیپه.خییلی خوشتیپ تر شد. یه گل نازو خوشگل هم تو دستش بود با رنگ لباسامون ست بود.تم آبی و دفترچه خاطرات...ما را در سایت دفترچه خاطرات دنبال میکنید
برچسب: رسیییییییییییییییدیییییییییییییییییییییییییییییم, نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 16:16